Palautukset ja hyvitykset

Mitä voin lähettää takaisin?

Voit palauttaa kaikki alkuperäisessä kunnossa olevat tuotteet. Pakkaa palautettava tuote huolellisesti, ettei se vaurioidu kuljetuksen aikana.

Jos olet saanut viallisia tavaroita, ota meihin yhteyttä välittömästi niiden vastaanottamisen jälkeen.

Tarkat tiedot palautuslähetyksistä / peruutuksista löydät täältä.

Kuinka voin tehdä palautuslähetyksen maasta Suomi?

Palauttaaksesi tuotteita sinun on mentävä tilauksesi tietoihin ja valittava sieltä "Palauta tuote" -toiminto. Valitse, mitkä tuotteet haluat palauttaa ja miksi. Voit palauttaa tuotteita 30 päivän kuluessa.

Saat tällöin palautusetiketin kätevästi ja helposti sähköpostitse. Se sisältää kaikki tärkeät tiedot pakettisi palauttamisesta. Tällä tavoin palautus on sinulle maksuton.

Kun palautat tuotteesi meille, ota huomioon seuraavat asiat:

  • Pyydä postista kuitti palautuksesta ja säilytä se, kunnes olet saanut hyvityksen tai korvauksen.
  • Palautetut tuotteet käsitellään 5 työpäivän kuluessa (lauantaita ja sunnuntaita lukuun ottamatta) niiden vastaanottamisesta .
  • Sinun on pakattava tavarat huolellisesti, jotta ne eivät vaurioidu kuljetuksen aikana.
  • Elektroniikkalaitteet tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa kuljetusvaurioiden välttämiseksi.
  • Jos tavarat on palautettava meille huolitsijan toimesta, palautuskuluja ei korvata.
  • Käsittelemme palautuksesi mahdollisimman nopeasti. Huom: Palautukset tarkastetaan ja käsitellään Itävallassa.

Lisätietoja löydät yleisistä sopimusehdoistamme.

Kuinka saan rahani takaisin?

Summa palautetaan alun perin käytetylle maksutavalle. Pyynnöstäsi voimme myös antaa sinulle summaa vastaavan lahjakortin.

Palautuksen käsittelyn jälkeen lähetämme sinulle vahvistuksen ja hyvityslaskun sähköpostitse. Huomaa, että sinun on palautettava tavarat 30 päivän kuluessa.

Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.