Yritysasiakkaat

Olen yritysasiakas.

Voit ostaa meiltä yrityksenä ilmoittamalla ALV-numerosi. Yrityksille on tärkeää, että ALV-numero on rekisteröity EU:ssa, jotta ne voivat laatia verovapaan laskun. Huomaa, että yrityksemme pääkonttori sijaitsee Itävallassa, eikä veroja vähennetä itävaltalaisilta yritysasiakkailta, koska kyseessä ei ole EU:n sisäinen toimitus.

Järjestelmämme tarkistaa ALV-numerot Euroopan Unionin määräysten mukaisesti. Jos tämä ei ole mahdollista, veronumero voidaan antaa ilman verovähennystä.

Tilaa yritysasiakkaana

Tietoja tilauksen tekemisestä

Voit tehdä ostoksia suoraan verkkokaupassamme tai yhteydenottolomakkeemme kautta.

Oikean laskutusten ja tilauksen asianmukaisen käsittelyn varmistamiseksi, ilmoita meille:

  • yrityksen nimi,
  • ALV-numero,
  • laskutus- ja toimitusosoite,
  • sähköpostiosoite tilausvahvistusta varten,
  • sähköpostiosoite laskuja ja hyvityslaskuja varten,
  • puhelinnumero mahdollisia toimitusta koskevia kysymyksiä varten ja
  • tilausnumero, joka ilmoitetaan laskussa

Jos tilaat yhteydenottolomakkeen kautta ja asiakaspalvelumme on jo tehnyt tarjouksen, mainitse tarjouksen numero.

Sopimussuhteisiimme sovelletaan yksinomaan tilaushetkellä voimassa olevia yleisiä sopimusehtojamme.

Tarvitsen tarjouksen.

Jos tarvitset tarjouksen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Voidaksemme antaa sinulle tarjouksen mahdollisimman nopeasti tarvitsemme edellä mainitut tiedot.

Huomaa, että allekirjoittamamme tarjous on hinnasto. Yritysasiakkaat eivät saa omia hinnastojaan.

Saanko jälleenmyyjänä paremmat hinnat?

Tuotevalikoimamme on niin laaja, koska ostamme monilta eri tuotemerkeiltä. Olemme siis itse jälleenmyyjiä. Tämän takia emme voi tarjota erillistä hinnastoa kiinnostuneille jälleenmyyjille.

Miten saan laskuni?

Jos olet tehnyt tilauksen ja tarvitset kuitin kirjanpitoa varten heti tilauksen tekemisen jälkeen, asiakaspalvelumme voi toimittaa sinulle pro forma -laskun. Voit ottaa meihin yhteyttä täältä.

Lasku luodaan lähetyksen yhteydessä. Voimme lähettää sen sinulle ympäristöystävällisesti sähköpostitse tai voimme liittää sen pakettiin.

Jos et löydä laskua, voit ladata kopion laskusta asiakastililtäsi.

Miten voin muuttaa laskuani?

Muutokset laskuun voi tehdä asiakaspalvelusta. Voit ottaa meihin yhteyttä täältä. Ilmoita meille laskun numero ja muutettavat tiedot.